divendres, 5 d’octubre de 2012

:(((

                                                          
                                                                      Gianfranco Gallo.


Una imatge val més que mil paraules. Paraules de incomprensió, paraules de humiliació, paraules de incontinència sobiranista. Tant difícil es fer una coalició independentista, un pacte entre partits per un bé comú, deixant enrere visions napoleòniques i faraòniques que us allunyen del que la gent de forma plana i senzilla us ha demanat? No m'ho puc creure. Voleu sortir els llibres de història d'aquest país? Voleu sortir a la foto? Doncs no anem bé! Si seguim així la història la escriuran uns altres, i després hauré de sentir com ploreu el discurs de sempre, que si des de Madrid no ens deixen, que si no ens donen diners, ens espolien, au va! Ho tenim davant dels nassos i no sou capaços d'agafar el pastís, aquest pastís l'hem cuinat els qui sí hem tingut els nassos de sortir al carrer i dir ja ni ha prou. Els ingredients s'han posat amb cura i precisió, el forn es va escalfar a la temperatura adient, i el temps de cocció acaba el dia 25-N, si anem separats a aquestes eleccions es perdran vots per el camí. Al final acabaré pensant que sou els primers que voleu que el pastís es cremi. Que sou els primers que preteneu salvaguardar l'estatus quo, per que soni la cançó de sempre que es la que us fa ballar i us paga al final de mes.

7 comentaris:

Francesc Bon ha dit...

Molt rebé: no tindrem la sort que aquesta colla de prima dones que només es miren la tita o el melic et llegissin i se n'adonesin del divorci que tenen amb la gent del carrer.
Molt bo: i com a mi, com ens costa no escriure de política.

nanis kru ha dit...

Pensa que aqui el que s´esta discutin es com es reparteix el pastis ( catalunya) .Questió de calerons com sempre .el sentiment forma part del teatre .Ferià temps , al meu parer que formariempart d´un estat federal .
exemples en hi ha . creume si es viable economicament, que ho es, es possaran d´acord sientreuen benefici.

PS ha dit...

Bravo!!!

el sofà taronja ha dit...

Aix Francesc! que bé que ho faríem si estiguessim nosaltres a la generalitat eh?? Parlem del mateix... però tu no pares de llegir llibres. Un per dia?
Nanis... i espera't que encara falten dies pel 25N pot passar de tot!
Pais secret salutacions cordials!

MARTELL DE REUS ha dit...

Ben dit !

Irene ha dit...

És vergonyós! Cada vegada que Catalunya es troba en un moment clau l'esquerra fa el mateix. És patetic.

Lisa ha dit...

La verdadera historia de la EPOC que cambió la vida.
Mi padre fue fumador durante cuarenta años. Comenzó cuando era un adolescente en la escuela secundaria a principios de la década de 1950 y continuó fumando alrededor de un paquete al día hasta que lo dejó en 1995. Durante años pensó "¿Sabes? Fumé durante cuarenta años y me salí con la mía". !" No. No, no lo hizo. En 2014, diecinueve años después de dejar de fumar, comenzó a notar que tenía problemas con las sibilancias y sentía que le faltaba mucho el aire. Fue diagnosticado con EPOC en etapa temprana. Durante el primer año, pudo arreglárselas simplemente usando inhaladores de rescate de vez en cuando, pero a finales de 2015 necesitaba oxígeno suplementario. Al principio, podía arreglárselas con la configuración más baja del tanque de 1 litro por minuto, pero a medida que pasaba el tiempo, necesitaba un concentrador de oxígeno en casa y necesitaba más y más oxígeno. El año pasado (2020) alcanzó la configuración más alta del concentrador de oxígeno de 5 litros por minuto, incluso mientras estaba sentado. En ese momento me había mudado con él para cuidarlo. A veces él estaba jadeando por aire y me preguntaba "Hijo, ¿la máquina está encendida? Simplemente no puedo obtener suficiente aire" su condición empeoró, nuestros corazones se derritieron cada momento mientras lo veíamos jadear, estábamos seguros él moriría en cualquier momento, cuando comencé a leer los comentarios de YouTube, me topé con un comentario que decía que hay un médico herbolario tradicional llamado Dr. Itua Herbal Center hombre que cura esta dolencia y otras enfermedades humanas, lo contacté rápidamente y ordené el hierbas con el dinero de mi padre porque ya no las necesitaría porque se moriría en cualquier momento, yo recibí las hierbas en dos días y desde ese momento las usó, empezó a sentirse cada vez mejor, a las pocas semanas estaba completamente curado, gracias por leer esta historia sobre la experiencia de mi padre con la EPOC. Si conoce a alguien que fuma y lo ama, anímelo a dejar de hacerlo. Amamos a Daddy.all gracias al Dr. Itua.
si tiene esta dolencia u otras dolencias como... Alzheimer, cáncer, Parkinson, VIH, herpes, VPH, enfermedad renal, diabetes, hepatitis, envíe un correo electrónico al Dr. Itua Herbal Center en
drituaherbalcenter@gmail.com también conversó con él en el número de whatsapp: +2348149277967.
WWW.drituaherbalcenter.com y él te enviará hierbas para curarte por completo.