dijous, 17 de maig del 2012

Carta a algú



Estimades/ts, avis centenaris amb pensions ridícules, pares i mares amb problemes i malsons per arribar a final de mes, currantes i estudiants sense cap tipus de futur amb currículums que fan por plens de màsters, postgraus i idiomes i cursos de macramé, adolescents amb les hormones alterades que no enteneu res del que passa al vostre voltant, petits i mitjanes personetes que de moment no us roben les rialles les notícies però que també us arribarà el vostre san Martí!!! He de dir-vos una cosa per que si no rebento. He entrat en un estat de tensió arterial que està a un pas de la catàstrofe i el cataclisme, que està en mig d'un tsunami i un terratrèmol, per les meves venes viatgen amunt i avall tantes desgràcies i injustícies que si me les tallés no podria sortir la sang continguda i espantada entre els meus crits , tan sols sortiria un per un la barbarie d'aquest malson de país, ple d'ineptes i indignes, banquers, polítics, sindicats, retallades, usurpadors, lladres, especuladors, futbolistes, urdangarins, elefants, aeroports, eclesiàstics, trens d'alta velocitat, immobiliàries, hipoteques, peatges, bankia, les comunitats autònomes, el senat, les diputacions, avertis, trajes a valència, tramas, toros, jutges, felips puig, antiavalots, ajuntaments, incendis, en definitiva... aquest país fa pudor, Europa fa pudor, i aquesta merda tant grossa fa pudor, per tant només puc fer una cosa. Us declaro la guerra. La tercera guerra mundial, la freda, la intifada, la nit de los cuchillos largos, la meva revolució francesa. I vull els vostres caps penjats de la torre més alta d'aquesta bruta ciutat. Germanes i germans aneu-vos'en guerra.

17 comentaris:

Le.chatnoir ha dit...

Compte amb mi també!! ja estic esmulant la destral...

Petons i a les barricades!!!

MARTELL DE REUS ha dit...

Aquest País nostre fa pudor, Europa fa pudor, però no oblidis que qui s'endú el record de pudor és España

Francesc Bon ha dit...

Hòstia.
Perdona: ni sé el teu nom ni si el vols dir, peró me d'adreçar a algú d'alguna manera: puc traduïr aquest text al castellà i publicar-lo al meu blog mencionant-te ??
Em sembla soberbi i segur que no deixa a ningú indiferent.

Francesc Bon ha dit...

Ah : I m'ha deixat de pedra que siguis la seguidora d'un dels altres blocs que tinc morts de fàstic. Tant que he decidit revifar-lo !!

parèntesi ha dit...

Jo també estic molt emprenyada,.. molt! En principi era pacifista,..de debò, però començo a dubtar. Ara veig la guillotina amb uns altres ulls.

hiro ha dit...

Un text brutal!!! al seu costat la Marsellesa es queda en una cançó de bressol!
Amunt les "atxes"! m'apunto a la guerra!

Francesca ha dit...

Entrar en violències, mai! De debò pensau que una guerra pot solucionar res? és fer-los el joc brut, continuar essents els seus titelles, més que mai...

el sofà taronja ha dit...

Chatnoir t'espero a les barricades!
Martell, saps que tinc el nas molt fi!!!
Francesc, pots fer el que vulguis, ja ho saps!
Parèntesi jo també era pacifista, pero m'he passat al
lado oscuro...
Hiro et proclamo la capitana del meu exèrcit...
Francesca es que això es fa insostenible....

idgie taro ha dit...

m'encanta quan escrius des del teu jo indignat! l'has de treure més sovint!! jajajajjajajaj

pd: jo tb m'apunto!

German ha dit...

Disculpa que me dirija en castellano, no domino bien el catalán.
Creo saber como te sientes.
La tercera guerra mundial ya está declarada desde la década del ochenta. Y es la del capital contra los trabajadores. Es la guerra de los poderosos y sus aliados, la casta política. Es la que se empeña en armar cada vez más a la policía y a los cuerpos represivos para acallar cualquier tipo de protesta, aunque sea genuina y visceral.
La tercera guerra mundial, la del capitalismo salvaje, ya ha matado más gente de hambre y desesperación que muchas otras guerras juntas.
Estamos en la misma trinchera.

Francesc Bon ha dit...

Aquesta nit publicat a www.francescbon.blogspot.com

Petons!!

Elfreelang ha dit...

La gallineta ha dit que prou! a les barricades!

Francesc Bon ha dit...

Aquí tens el link, i si vols que rectifiqui alguna cosa, m´ho dius

http://francescbon.blogspot.com.es/2012/05/un-sofa-muy-incomodo.html

petons !1

Tuli Márquez ha dit...

Que no pare la fiesta

http://johnself.blogspot.com.es/

Francesc Bon ha dit...

Si us plau: tothom que es senti mogut per aquest texte que no se'n perdi aquest altre:

http://johnself.blogspot.com.es/2012/05/lassumpte-de-la-pobressa.html

Tuli Márquez ha dit...

Què tal si ens animem i publiquem un altre text?
Salutacions cordials

Eriçó ha dit...

Una gran entrada "Sofà"!!! M'estic llegint les teves entrades, que porto un greu retard xD

M'agrada la teva manera directa d'escriure i les teves metàfores, segueix així :)