dimecres, 7 de març del 2012

el dia de la dona

                                                                        Max Zorn
                  

              Pregunta????? hi ha un dia per l'home!?
que faig? felicito a les dones o em carrego el dia literalment? tinc una contradicció. En part em ve de gust que els diaris parlin de dones celebres, que a la televisió es revisi el tema de la igualtat, que a la feina es parli de les dones.... però a on ens porta tot això? que significa? que tingueu un bon dia de la dona!!!!!!!!

3 comentaris:

Le.chatnoir ha dit...

Igualment guapa! ;P

( encara que penso que serveix de ben poc...)

Petons.

Francesc Bon ha dit...

Hola: tinc el costum de seguir els blogs dels que em segueixen. Qüestió d'educació o de sentit de l'equilibri. Ara bé, em fa sentir un xic avergonyit veure blocs en català i que jo hagi fet el meu, sobre tot últimament, tot en castellà. Bé, t'aniré visitant, i espero que si t'agrada el que escric, o no t'agrada, facis els teus comentaris.

Javier ha dit...

Buena pregunta, a lo mejor la ansiada "normalidad" llegue el día que no haga falta celebrar días como este. De todas formas lamento no tener respuetas a tus preguntas...

Abrazos y buena semana